View Single Post
Old 28-02-2006, 22:11
BE Drift Series's Avatar
BE Drift Series BE Drift Series is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Mark
Komen die Japanners naar Europa? Of gaat het om Engelse afdeling van de D1?
beide! maar of we daar blij mee moeten zijn, weet ik eerlijk gezegd niet. Het is schittterend materiaal en de show is fantastisch, maar driften op dat nivieau is financieel voor weinig personen weggelegd. Verder hebben ze allerlei enge hekwerkjes om auto's staan en allerlei heel belangrijk uitziende officials en dat sfeertje ken ik zo onderhand wel. Daar geloof ik dus niet in; autosport moet transparant zijn, voor iedereen toegankelijk.

Wat betreft verovering van Europa. Deze maand 4 pagina's in de Nederlandse Start met een redactioneel stuk over driften. De eerste keer dat daar iets in staat over driften.
ik heb het nog niet gelezen, stond wel een leuk artikel in de Turbo Magazine over Belgian Drift Series. Ook stond er deze week een schitterend artikel in de Autovisie over de 1ste Skyline, de nieuwste Skylinen en een verslag van het NISMO festival in Tokyo, met als spectaculairste item het driften.

Terug naar ons land en de Belgian Drift Series: Street Racing Mania Magazine (Franstaling) gaat alle 5 de rondes verslaan en heb ik volgende week een afspraak met een vooraanstaand tuningmagazine, waarbij ik de naam nog niet kan noemen (jullie weten vast wel wie ) voor hopelijk redactionele aandacht van deze o zo leuke sport.
Reply With Quote