View Single Post
Old 01-03-2006, 10:05
MFahrer MFahrer is offline
De Paddock Regular

Weer kleine update:

Eventjes iets tonen voor de FIA GT rijders hier: wat bedoeld wordt in het FIA GT reglement met "minimalistisch lexan interieur", gebruiken we hier om het echt low-budget en low-work-input te maken. Er worden veel officiele wedstrijden gereden met dit soort interieurtjes. Hier geeft het ook het voordeel dat het topgewicht een stuk lager ligt dan met een ander interieurtje, hetgeen misschien niet slecht is in deze klasse.

De gele eventjes ge-dryfit op z'n toekomstige chassis met z'n ge-dryfit interieurtje derin. Ik vind dat het niet misstaat ondanks de foutjes, die zijn trouwens een pak minder zichtbaar geworden door de vernislaag. Met deze foto's te zien merk ik dat de voorste ruitenwissers nog moeten gemonteerd worden.

Tijdens die dryfit met het afgestelde chassis kom ik hetvolgende probleem tegen:

De guide zit zo dicht mogelijk naar de vooras, maar komt toch nog een eind voor de auto uit. Uiteraard gaat iedereen hetzelfde probleem hebben met deze wagentjes. We gaan moeten overeenkomen of de neus net boven de giude wordt geplaatst, of we plaats gaan maken in de rooster om de guide te laten passeren. Ik hoop dat het de eerste mogelijkheid wordt.

De zwarte: Van Taisan Starcard (zoals de Porsche) schiet er niet veel Taisan meer over. Alles zit namelijk op de Porsche... de vlaggen en de Starcards had ik wel nog over... dus heb ik daarmee iets geprobeerd. Het wagentje ziet er beter uit in't echt, want ik vind het moeilijk foto's nemen van dit zwart ding. Het binnenste van de wielkassen moet nog eventjes met zwart bijgewerkt worden.

G.