View Single Post
Old 16-03-2006, 12:45
Jochie's Avatar
Jochie Jochie is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mario
Volgens mij wint Rossi dat op z'n gemak.
Dankzij al die hulpjes kan tegenwoordig bijna iedereen met een F1-wagen binnen een paar seconden van elkaar rijden (het zijn de laatste tienden die, denk ik, de goede van de mindere goden onderscheiden), dus laat staan twee mensen van hun kaliber.
Daar slaat ge volgens mij de nagel op de kop.
Bij Ferrari kijken ze er echt niet van op als een random pippo enkele seconden trager is per ronde met een F1, het zijn die laatste tienden en de constante die de top onderscheiden.

Daar tegenover, slechts het rijden op zich met een motoGP is al een hele opgave.
Alonso zal natuurlijk gene minne zijn maar een competitieve tijd zetten zie ik hem niet doen.

Klein voorbeeld, Steven Caesar, 1 van de betere Belgische piloten en fabriekstester voor MV Agusta, heeft al een paar x met een motoGP gereden, de RCV211, met veruit het meest vriendelijke motorkarakter van allemaal.
Na de eerste maal had hij een knagend gevoel dat hij de gas nooit vol open had kunnen zetten, zelfs niet op de lange rechte, te overweldigend.
Dit zat in zijn hoofd om tijdens de tweede mogelijkheid zeker eens te doen.
Hij was er echt op gefixeerd, eens hij aan het rijden was was de machine opnieuw zo overweldigend dat hij het onmiddelijk terug vergeten was ...
Reply With Quote