View Single Post
Old 24-02-2002, 03:09
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Originally posted by Sway Bar

BAR gaat iets deftigs moeten doen als ze willen winnen, kzie Villeneuve al opstappen...
tja naar waar ?? Villeneuve heeft na M.Schumacher het grootste loonzakje in den F1. Ik zie in den huidige F1 mor 3 maximum 4 teams die dat kunnen betalen. Ferrari, Toyota, Williams en McLaren. Van de laatste 2 teams twijfel ik al of ze dat willen betalen (astronomische bedragen voor rijders is een beetje tegen de stijl van het huis daar).

Bovendien hebben Williams (enkel Ralf twijfelachtig) en McLaren (Villeneuve geeft zelf aan dat McLaren geen optie is)hun piloten voor de komende jaren volgens mij wel onderdak. Ferrari blijft Schumacher, en ik kan me niet voorstellen dat Villeneuve naast Schumacher wil komen rijden in een team. Dan Blijft enkel Toyota nog over. Als het hem dan toch om het winnen te doen is neemt Villeneuve wel weer heel grote risico's. Toyota mag dan wel een geweldige geschiedenis hebben en een monsterbudget hebben, de eerste jaren meestrijden voor de titel zal er waarschijnlijk nog niet bij zijn. Bar kwam ook met de belofte dat ze op 2 jaar bij de topteams zouden behoren. Nu weten we echter beter .

Dus veel opties heeft Villeneuve niet. Op het einde van het seizoen terug naar Williams lijkt me nog het meest waarschijnlijke, maar dan zal hij volgens mij wel wat van zijn loonzakje moeten afgeven.

airco