View Single Post
Old 20-03-2006, 15:25
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Jochie
...
F1 ballerina trekt haar staart in en vlucht paniekerig naar de kleedkamer, ondertussen nog wat beledigingen roepend.
Rossi is ontgoocheld, denkt "Rare jongens die F1 piloten" en zoekt andere speelkameraadjes
Rossi is gewoon iemand met een grote mond - owv zijn zoveelste wereldtitel in de MotoGP? - die ervan houdt om andere uit te dagen. Dat hij zelf maar al te graag in dingen rondrijdt waar hij beroepshalve niet mee bezig is, is geweten. Mij geeft het zo de indruk van een verwend nestje te zijn, die uit verveling dan maar andere dingen gaat doen.

Doet me ook terugdenken aan die ene keer toen hij, met veel tralala, aan de RAC ging meedoen, er al zeer vroeg af ging en toen ook 'weggevlucht' is. Versterkt alleen maar die indruk van verwende gast - geprobeerd, mislukt en dan maar snel weer vertrokken.

Rondjes draaien voor het plezier is toch nog altijd wat anders dan rondjes draaien om een machine af te stellen voor te winnen. 't is allemaal larie en apekool heel die poeha over Rossi dit en Rossi dat in de autosport. Pas als hij een vol seizoen meegedraaid heeft in de F1, of in eender welke vorm van autosport, zal je iets zinnings over zijn echte capaciteiten als autoracer kunnen zeggen.

...

Dus als ik het hier goed begrepen heb, volgend jaar 2 Ferrari teams? Die dan, naar analogie met RedBull, omgedoopt worden tot:
Team Cavallino Rampante (Ferrari 1)
Team Prancing Horse (Ferrari 2)?

Reply With Quote