Quote:
Originally Posted by Huudo
Rossi is gewoon iemand met een grote mond - owv zijn zoveelste wereldtitel in de MotoGP? - die ervan houdt om andere uit te dagen.
|
Best mogelijk dat ik ze gemist heb maar ik heb geen grootspraak gezien van Rossi wat betreft F1.
Grootspraak rond Rossi is er zeker, maar komt die van hemzelf?
En als je je zoals Alonso laagdunkend uitlaat over Rossi, dan daagt hij je idd uit om daden bij je woorden te voegen, zie ik weinig verkeerds in.
Quote:
Dat hij zelf maar al te graag in dingen rondrijdt waar hij beroepshalve niet mee bezig is, is geweten. Mij geeft het zo de indruk van een verwend nestje te zijn, die uit verveling dan maar andere dingen gaat doen.
|
Het is idd iemand die de dingen met plezier wil doen en uitdagingen zoekt, daar zie ik opnieuw weinig verkeerds in, zijn werkgevers en sponsors ook niet vermoed ik

Vond het erg bewonderingswaardig hoe hij vertrok bij Honda en bewust een mindere motor en grotere uitdaging ging zoeken, die hij ook waargemaakt heeft in zijn eerste jaar.
Waarmee het ook bewezen is dat in MotoGP de rijder nog steeds belangrijker is als de machine.
Quote:
Doet me ook terugdenken aan die ene keer toen hij, met veel tralala, aan de RAC ging meedoen, er al zeer vroeg af ging en toen ook 'weggevlucht' is. Versterkt alleen maar die indruk van verwende gast - geprobeerd, mislukt en dan maar snel weer vertrokken.
|
Dat leek idd geen groot succes, maar in welke zin gevlucht?
In de zin van geen verdere deelnames? Hebben we hem idd niet meer gezien klopt.
Ik las trouwens onlangs dat hij ergens in Italie McRae geklopt heeft bij een demonstratieduel met WRCs.
Quote:
Rondjes draaien voor het plezier is toch nog altijd wat anders dan rondjes draaien om een machine af te stellen voor te winnen. 't is allemaal larie en apekool heel die poeha over Rossi dit en Rossi dat in de autosport. Pas als hij een vol seizoen meegedraaid heeft in de F1, of in eender welke vorm van autosport, zal je iets zinnings over zijn echte capaciteiten als autoracer kunnen zeggen.
|
Allemaal waar.
Des te indrukwekkender zal het dus allemaal zijn

Jochie die hoopt dat Rossi gewoon in MotoGP blijft