View Single Post
Old 20-03-2006, 17:35
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Iemand uitdagen voor WRC, MotoGP en F1... is dat geen grootspraak?

Quote:
Originally Posted by Jochie
Vond het erg bewonderingswaardig hoe hij vertrok bij Honda en bewust een mindere motor en grotere uitdaging ging zoeken, die hij ook waargemaakt heeft in zijn eerste jaar.
Waarmee het ook bewezen is dat in MotoGP de rijder nog steeds belangrijker is als de machine.
Ah, maar ge hebt mij daar ook nergens iets over horen zeggen he. Op de moto is er wellicht niemand zo goed als Rossi.

Quote:
Dat leek idd geen groot succes, maar in welke zin gevlucht?
In de zin van geen verdere deelnames? Hebben we hem idd niet meer gezien klopt.
Toen de auto gerecupereerd werd op de kp, was Rossi nergens nog te bespeuren... Die zat al op een vliegtuig...

Quote:
Ik las trouwens onlangs dat hij ergens in Italie McRae geklopt heeft bij een demonstratieduel met WRCs.
Boring... bij demo-runs zal het wel niet zo moeilijk zijn, dat is overigens waar het hier telkens over gaat. Demos, plezierritjes, oefenrondjes enz. Zegt toch niks over iemands capaciteiten over een heel kampioenschap, afstellen enz. Aan de hand daarvan hem een grote toekomst toedichten... tja, mij zijn zulke literaire capaciteiten niet gegeven.

Quote:
Jochie die hoopt dat Rossi gewoon in MotoGP blijft
Idd, ben het helemaal mee eens. Dat hij daar maar de virtuoos blijft spelen.

Niks is zo vervelend en pijnlijk om zo een opgeklopte god te zien afgaan in de loop van een kampioenschap. Begrijp me niet verkeerd, opgeklopt, omdat hij magistraal is in MotoGP, en regelmatig scherpe tijden komt draaien in wagens die (door anderen?) piekfijn zijn afgeregeld.

Ben al blij dat de RAC klap hem voor de rest uit het WRC gehouden heeft.

Last edited by Guido; 20-03-2006 at 17:38.
Reply With Quote