View Single Post
Old 13-04-2006, 19:01
rappe106's Avatar
rappe106 rappe106 is offline
De Paddock Rookie

Behoorlijk veel grip.

heb me gisteren goed geamuseerd, lijntjes rijden ging me toch goed af. ik heb toch redelijk wa bagnollen kunnen inhalen met mijn 106.
de chican vind ik best fijn, buiten het feit dat de linkerschokdemper soms langs boven eruit wil. het is toch een behoorlijke snelheidsremmer, die boebel.
Het 2de uur heb ik dan ook wat gedrift. ben ook heel dikwijls een rode alfa tegengekomen, die zal ondertussen wel een steentje uit elke grindbak hebben.
Ik had toch de 106 moeten nakijken voor ik vertrok. hij stond een dikke maand stil en had hem gisteren pas uit de garage gehaald. natuurlijk na 1u45 min was ik genoodzaakt te stoppen, want in een drift naar links is het lampje van de oliedruk beginnen branden. het heeft maar 1à2 sec gebrand, maar moest wel nog thuis geraken.

het was superfun.
tot de volgende en dan hopelijk met de nieuwe tuut (nog ne rooie, maar dan met zwarte velgjes en onder de kap: tsjip de mus die verkracht word door 200 raspaarden, 50 ezels en 20 berg-geiten).

yves

@M-jo: Je kon het niet laten om met 'brave beemer' te komen? veel rubber achter gelaten, vooral op het rechte stuk
Reply With Quote