View Single Post
Old 02-05-2006, 00:37
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
Originally Posted by Mark
Afgelopen weekend heb ik helaas moeten constateren dat Circuit Zolder jaarkaarten verstrekt aan mensen die medewerker zijn van de welbekende (foto)cowboysites. Persberichten online zwieren met wat fotogalerijen erbij schijnt voldoende te zijn voor een jaarkaart op CZ. Moet ik er nog namen bij noemen?

Op die manier is het gewoon de goden verzoeken Gelukkig is dit jaar alles goed gegaan maar hoe langer het goed gaat, hoe groter de kans dat de echte klapper dichterbij komt. Simpele statistiek

Ach ja, er zullen wel bakken met kritiek volgen…………dan neem ik dat maar voor lief

Namen moet je niet noemen, Mark. De cowboys waar jij op doelt zijn bij de insiders op dit forum genoegzaam bekend.

Wat mij vooral stoort, en daar alludeer jij ook op, is de laksheid waarmee men bij Circuit Zolder met deze materie omgaat. Bij CZ snapt men blijkbaar niet dat men tijdens het World Series weekend nu al enkele jaren met het geluk aan het spelen is. Qua veiligheid is de World Series in Zolder elk jaar opnieuw een spelletje Russische Roulette. De vraag is al lang niet meer of die grote klapper er komt; alleen nog maar wanneer hij er komt.

En wat die bakken kritiek betreft. Laat ze maar komen. Tegenover elke idioot die zich op zijn tenen getrapt voelt, staat er wel iemand die blij is dat deze wantoestanden op een scherpe manier aangeklaagd worden.
Reply With Quote