De arrogantie en de betwetterigheid van bepaalde groepen jongeren spat er tegenwoordig gewoon vanaf. In deze thread hier en op het bewuste Nederlandse forum, vallen hier al enkele knappe staaltjes te lezen. Het gaat in die gevallen - vermoed ik zelfs - niet enkel om het trekken van mooie foto's (wat zeker een drijfveer kan zijn), maar ook nog eens een keertje over het stoefen met, à la "kijk eens wat ik kan/durf"...
Heb al zitten volgen van in het begin van deze thread en mijn vingertjes jeuken al van toen...
Maar, ik ga me niet bezig houden met een stijltje van "en ik doe dit, en ik trek er mij niks van aan, en het is die of gene zijn schuld". Als amateurke van het eerste uur, heb ik me er gewoon bij neer te leggen dat ik in Zolder geen mooie foto's kan trekken. Ik ga dan ook 1000x liever naar Spa waar het veel beter is - ik spreek enkel over de mogelijkheden om legitiem van achter de draad foto's te trekken en doe geen uitspraken meer over de politieke en interne organisatie ginder. Maar soit daarover gaat het niet. In dit soort van situaties kan je 3 dingen doen.
1: aanvaarden en er niks aan doen
2: niet aanvaarden, er uw botten aan vegen en er eens ferm mee lachen
3: niet aanvaarden en iets uitwerken en voorstellen aan de bevoegde instanties.
Het moge duidelijk weze dat bepaalde categorieën van mensen gewoon hun botten aan alles vegen en als ze hun zin niet krijgen, toch hun zin doen. Dat ze dat ook nog ruiterlijk komen toegeven, siert hun écht niet. Wel integendeel.
Van zodra ik alles in detail eens op papier heb gezet kom ik er hier ergens zeker nog op terug.
ps. Ik herinner me nog de thread ivm de website van Spa-Francochamps waar er hier toen hard gelachen werd met het belabberde Nederlands. Je kan lachen of je kan helpen. Ik heb toen belangenloos het laatste gedaan.
|