Ik ben dus die "stoere jongen", of Pipo zoals iemand me al liefkozend noemde, in dat hesje. Ik was daar namens een site die er verder niet toe doet, dalijk wordt die site weer onderuit gehaald. Ten eerste wil ik zeggen dat ik alle (amateur)fotografen voldoende de gelegenheid heb gegeven om foto's te maken. Heb ze nergens ook maar iets in de weg gelegd. Ben zelfs een paar keer van mijn plaats weggegaan zodat zij goede foto's konden maken, omdat ik wist dat ze aan een deadline oid vast zaten.
Die foto in dat hesje is op zaterdag gemaakt door een vriend. Dit was ná 7 uur. Was gewoon een foto voor de lol, echt niet om op te scheppen. Ik was niet eens bewust dat ik het vestje nog aan had op dat moment, dat zag ik later pas. Die foto heb ik geplaatst omdat iemand vroeg hoe ik die foto's had kunnen maken. Dus het is NIET zo dat ik het daar neerzetten om op te scheppen erover.. Je kan toch ook duidelijk zien dat die foto niet serieus is, maar gewoon voor de lol. Moet ik daar dan de hele dag serieus rondlopen? Zelfs na 'werktijd''.
Ik gebruik zelf een Nikon D70 om foto's te maken. Ik ben dus in dat opzicht een beginner. Met het geld dat ik verdien met dit soort klusjes spaar ik voor beter materiaal. Ik neem aan dat jullie allemaal meteen duizenden euro's hebben om de beste spullen te kopen? Je moet toch ergens beginnen.
En over de kleren ga ik niet eens meer uitwijden...
Last edited by Mark G.; 02-05-2006 at 21:32.
|