Quote:
Originally Posted by bluelite
JV1. Wil je serieus genomen worden in dit wereldje, dan kleed je je toch niet zoals in je vrije tijd? Bij een fotograaf ligt dit natuurlijk wel nog een beetje anders dan bij een journalist. Stel je voor dat jij een piloot bent, en er komt een journalist op je af die zo gekleed loopt? Of je spreekt als journalist met die kledij een teambaas aan. Sorry, maar die piloot en teambaas zullen toch wel even nadenken en zich afvragen wie ze daar voor zich hebben. Zeg daar dan nog bij voor welk medium je werkt en de mensen weten genoeg.
|
Klopt daar heb je gelijk in deze jongen is een 'fotograaf' daar had jij een opmerking over volgens mij, en daar reageer ik over. Als ik naar mezelf kijk heb ik altijd als ik voor 'mijn' site werkzaamheden verricht een net overhemd aan omdat ik meestal in het perscentrum zit verslagen te typen. In dat opzicht heb je dus gelijk. De fotograven die langs de baan staan zie je niet zoveel dus dat maaktn iet uit, die komen hoogstens een paar keer naar het perscentrum om hun foto's te uploaden op de laptops, daarna zijn ze weer weg.