JV1, hier gaat het toch ook om het feit dat tegenwoordig iedereen een pasje kan krijgen. Dat volledig onbekenden plots met zo'n kazuifel rondlopen e.d. Waarom gooide men zaterdagmorgen niet nog enkele pasjes en kazuifels te grabbel van het gewone publiek, zodat de perszaal goed gevuld zou worden. Want hoe meer vertegenwoordigers van de media, hoe beter, niet? Met het zien van die ene foto krijg ik het gevoel dat er zaterdagmorgen inderdaad pasjes en kazuifels uitgedeeld werden aan de ingang. Blijkbaar volstaat het tegenwoordig om Jan en Alleman binnen te laten in de perszaal? Dan zal ik in het vervolg altijd mijn laptop in een kastje opbergen telkens ik voor interviews naar buiten moet. Als je weet dat er toch met perskaarten naar de bezoekers gegooid wordt, dan zijn je spullen gewoon niet meer veilig in de perszaal. Ik zeg nu niet dat Mark G een dief is, maar als iedereen daar binnen en buiten kan wandelen zonder dat iemand er naar kraait... dan zijn we slecht bezig. En dat soort kleding doet nog maar meer vermoeden dat iedereen een perskaart kan krijgen, als je gewoon voor één of andere cowboysite foto's maakt. Zelfs een fotograaf die wat in de modder staat te ploeteren mag zich wel een beetje normaal kleden denk je niet?
Misschien in het vervolg mijn vrienden aanraden om ook een perskaart aan te vragen voor de World Series of CZ. Dan kunnen ze ook gratis binnen. Stuur ik ze nog even met hun GSM en een kazuifel het circuit op voor een paar foto's. En liefst nog in van die hiphop-kledij.
|