View Single Post
Old 02-05-2006, 22:22
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular

Het gaat niet om minderwaardig zijn of wat dan ook. Het gaat om de personen die ze op het circuit en in de mediazaal toelaten. Blijkbaar mag iedereen die tegenwoordig een eigen site opstart een perskaart aanvragen.

Ik vind het fantastisch dat jij foto's wil maken en dat je daarvoor om te beginnen een D70 aanschaft. Je moet immers altijd klein beginnen. Maar hoeveel duizenden mensen in België en Nederland willen niet al te graag foto's maken van voor de draad? Als die allemaal aan perskaart aanvragen, gewoon omdat het hobby-fotografen zijn... Al die hobby-fotografen dromen ervan om professioneel equipment aan te kopen.

Als ik dus in het vervolg met mijn kodak voor de draad sta en ik krijg kritiek van de mensen op dit forum, dan zeg ik ook dat ik klein moet beginnen en heel de boel. Ik maak ook graag foto's, maar ik besef dat het een kunst is. Jouw foto's zijn zeker mooi, maar ze zijn niet bijzonder. Ik ongeveer dezelfde foto's kunnen maken. Ja... voor de F1-demo ben ik wel degelijk op de pitmuur gaan staan met mijn kodakske en dat was dan eerder toeval, want het podium van de FR1.6 was net voor de demo en ik moest er dus zijn voor interviews.
Reply With Quote