Quote:
Originally Posted by Chef Bral
Goedenavond heren. Ik kwam toevallig in dit topic terecht en vroeg me eerst af wat dit moest betekenen, maar toen zag ik een stelletje zielige postings waarbij ik het niet kon laten om er even op te reageren.
Zijn jullie jaloers, zijn jullie de weg kwijt of depressief? Waar de f*ck maken jullie je druk om?? Die jongen (Mark G.) maakt voor de lol foto's en is zo te lezen net begonnen met het wat 'grotere' werk. Dan moet het voor hem toch geweldig zijn dat hij zo dichtbij kon komen om foto's te maken!? Dat jullie je eraan kunnen irriteren begrijp ik echt niet, hij zegt zelf dat hij niemand in de weg stond. Misschien heeft Mark G. wel een fantastisch weekend gehad en is hij zelf waanzinnig blij met de foto's die hij gemaakt heeft en wij zijn jullie om je er tegenaan te bemoeien?
!
|
Geweldige binnenkomer op dit forum  Trouwens als je zo'n sterke mening hebt waarom moet je dat dan posten onder een zogenaamd niet te traceren nickname? Beetje ventje of grote jongen komt gewoon open en bloot voor zijn mening uit.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|