View Single Post
Old 02-05-2006, 23:23
Machb Machb is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Huudo
Zoals Mark ook al aangaf, dat snap ik niet... ?? Ik sta ook achter de draad hoor, maar dat neemt niet weg dat ik me kan vinden in wat er gezegd wordt over brood verdienen enz.
idem dito hier . Zoals ik hier op een ander topic van de WSbr aangaf heb ik ook altijd als gewone toeschouwer foto's gemaakt op het circuit. Ook ik heb mij geërgerd dat er geen "veilige" fatsoenlijke plaatsen meer zijn om mooie foto's te maken maar ik heb mij nog meer geërgerd in al die personen die onrechtmatig een accreditatie gekregen hebben. En vooral hun attitude : Met nen ganse hoop snootaards in het gras gaan liggen dollen totdat de volgende serie vertrekt, "echt professioneel". Jammer dat jullie, ons amateurs door jullie houding in een slecht daglicht stellen.

Zoals Huudo al aangeeft denk ik dat wij als amateurfotograven met zijn allen aan hetzelfde touw moeten trekken, genoeg stemmen ronselen en alternatieven naar voren schuiven aan de directie van circuit zolder. Er zijn genoeg moglijkheden die met weinig geld realiseerbaar zijn. Een voorbeeld hiervan is stukjes draad wegknippen zoals in Francorchamps gebeurd is, die niets afdoen aan de veiligheid of stevigheid van de draad maar wel mogelijkheden geven aan de amateurfotograven om degelijke foto's te maken.