View Single Post
Old 02-05-2006, 23:40
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Machb
...

Zoals Huudo al aangeeft denk ik dat wij als amateurfotograven met zijn allen aan hetzelfde touw moeten trekken, genoeg stemmen ronselen en alternatieven naar voren schuiven aan de directie van circuit zolder. Er zijn genoeg moglijkheden die met weinig geld realiseerbaar zijn. Een voorbeeld hiervan is stukjes draad wegknippen zoals in Francorchamps gebeurd is, die niets afdoen aan de veiligheid of stevigheid van de draad maar wel mogelijkheden geven aan de amateurfotograven om degelijke foto's te maken.
Dat is de spirit. Als je interesse hebt om mee iets uit te werken "door en voor de amateurs aan de buitenkant van de draad", laat me dan maar iets weten. Weglopen van een probleem, heeft absoluut geen zin. En natuurlijk zijn er iet of wat hitsigere personen bij in een discussie die er al eens iets uitstampen zonder goed over de draagwijdte na te denken. Maar bon, ik ben daar alleszins redelijk rap overheen.

Bij deze een oproep aan alle "Amateurfotografen aan de buitenkant van de draad" die eens mee rond de tafel zouden willen gaan zitten om iets concreet uit te werken. Stuur een emailtje naar huudo@skynet.be met de vermelding dat je interesse hebt. Meerdere hoofden weten meer dan 1. Ik hou jullie dan wel op de hoogte enz.
(Amateurfotografen aan de binnenkant van de draad, gelieve zich te onthouden, want jullie worden toch al op je wenken bediend.)

Ik wil de ideeën discussie online liever nog even uitstellen om te zien hoe ernstig de interesse is. Zo iets kan veel beter in real-life eens doorgepraat worden.

Interesse = mailen maar.
Reply With Quote