View Single Post
Old 03-05-2006, 20:50
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Trouwens, wat ik mij afvraag... Als er iemand van 17 jaar wordt aangereden, zal het circuit daar dan niet voor opdraaien? Want zij zouden in principe toch geen perskaarten mogen uitdelen aan minderjarigen, hé? (Allé, ik dacht toch dat de minimumleeftijd 18 jaar is). Ik zou als organisator toch zo geen risico willen nemen...

Ik heb trouwens eens een perskaartje in handen gehad omdat ik in opdracht een paar foto's moest nemen. Ik heb er enkel gebruik van gemaakt in de pitlane omdat ik van mezelf vond dat ik niet over voldoende ervaring beschikte om vóór de draad te gaan staan. De eerste keren zou ik toch zeker met iemand meelopen die mij op de gevarenzones zou wijzen. En dan nog, ik weet niet of ik het zou aandurven eerlijk gezegd...of ik zou mij bij de marshals opstellen.
En ook, ik beschik dan wel over een 350D met degelijke zoomlenzen, ik besef maar al te goed dat ik standaardfoto's lever. Af en toe heb ik weleens een uitschieter, maar ik zal nooit het niveau van een prof halen, zoals een Fred Bayet of Jeffrey Gaens bijvoorbeeld. En ik streef dat ook niet na... Ik maak foto's voor mezelf als aandenken van een supertof autosportweekend en als ik dat met anderen kan delen, dan doe ik dat maar al te graag.
Ik moet dan ook bekennen dat ik het redelijk frustrerend vind dat er zoveel draad is bijgekomen, want zo wordt er toch een leuke hobby van je ontnomen. Dit zet mij wel niet aan om perskaart aan te vragen (ik heb namelijk totaal niks met pers te maken noch ambieer ik een persjobke ), maar er moet gewoon een oplossing zijn om zowel de professionele als amateurfotografen tevreden te stellen. Het wordt dus ff brainstormen...zoals Huudo reeds voorstelde.

www.born2race.be www.bokkenrijders.net

Last edited by Belle; 03-05-2006 at 21:30.
Reply With Quote