View Single Post
Old 03-05-2006, 22:59
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Zeer interessante discussie, alleen jammer dat het onder volwassen mensen zowat ontaardt in persoonlijke & kwetsende opmerkingen.

Mijn eerste eerlijke reactie als complete beginner amateur-fotograaf (met pruts Nikon D50 ) toen ik al die amateurfoto's zag op het net van de world series, was, shit, hoe komen die aan die toelating, en kan ik er ook zo'n krijgen in de toekomst? Daarom is deze discussie ook zo interessant. Het schudt wel wat wakker in een mens

Kan je het kwalijk nemen dat jongeren die voor de draad geraken die kans met beide handen grijpen? Neen! Dit trekt nu eenmaal aan als een magneet.

Het is zoals ettelijke malen eerder vermeld de fout van de organisatie. Stel idd maar eens voor dat er iets ernstigs gebeurd. Ik denk niet dat de organisatie iedereen op de hoogte brengt van de reëele gevaren.

Daarom: fotobroodverdieners, marshalls & piloten voor den draad, de rest er achter Aan welk adres kan ik deze korte slogan meedelen?

Voor al ons amateurfotografen is er al een mooi initiatief hier gemeld. Een plattegrond van Zolder met de huidige amateurmogelijkheden zou ook helpen
Reply With Quote