View Single Post
Old 03-05-2006, 23:55
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular

Breng me maar op de hoogte Huudo, ik volg deze thread met uitermate veel belangstelling. Ik heb wijselijk besloten om me niet in de discussie te mengen. Momenteel werken we met 8 fotografen, allen begonnen onder de noemer amateurfotografen. Momenteel, 3 jaar later worden al onze fotografen betaald voor hun werk, niet alleen voor wat we in de racerij doen, sommigen van hen doen ook reportages voor onze magazines.

De beroeps, die in eerste instantie, volkomen terecht trouwens, niet konden lachen met onze manier van werken, maken nu deel uit van onze kernredactie. Hoe dat komt? De eerste jaren kan je low budget produceren, je bouwt aan iets, het groeit, en na de loop van jaren kan je je mensen fatsoenlijk vergoeden.

Het is dus bijzonder moeilijk voor mij om te zeggen wat kan en niet kan. CZ de schuld geven zou maar al te gemakkelijk zijn. Zelfs wij dienen elk jaar aan te tonen welke producties we doen, niet meer dan normaal eigenlijk.

Wil graag komen luisteren, lijkt mij een boeiend onderwerp te zijn waar we zeker mee kunnen praten.
Reply With Quote