View Single Post
Old 09-05-2006, 20:16
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Zo, even tijd om eens wat verder te bouwen. Deze wagen was nog verre van klaar, maar ik heb een aantal dingen via ebay aangekocht zodat ik wat kan verder doen.

Zometeen ga ik wat decals plaatsen samen met nog wat onderdelen die ontbreken. Ik kon twee leuke decalsheets aankopen (Racing 43 - Big Model TK22 en TK21) Hieronder een foto daarvan.

Nu ben ik er nog niet uit aan welke rally (historic dan) ik deze Trabant zal laten deelnemen. Ook het nummer weet ik nog niet. Misschien moet ik eens op zoek gaan van welke rally er een historic onderdeel betaat. Da jaartallen zijn steeds 1996. Deze rally's worden vermeld:

- Rally Monte Carlo
- Swedish Rally
- Rallye de Portugal
- Rally Australia
- Acropolis Rally
- Rally Indonesia
- Rallye di Sanremo
- Rally van Argentinië
- Rallye de Espaņa
- Rally LANA
- Safari Rally Kenia (deze wordt het zeker niet => geen gravalafstelling en beschermingbars)

Er zitten nog enkele gravels tussen die dus niet mogelijk zijn. Straks ga ik dat even nakijken...

Met deze transkits kan ik zelfs al enkele sponsors plaatsen zoals Michelin of Pirelli en OMP maar ook enkele belangrijke tekens zoals die rode driehoekjes en zo...

Vanavond komt een update over keuze en verwezenlijking (als de kleine Lize en de mama me niet nodig hebben)

Groetjes ! Enne graag info en commentaar...
Reply With Quote