Het is er eindelijk van gekomen. Na een paar races gereden te hebben op Petit Spa

, ben ik begonnen aan m'n eerste zelfbouw auto. En het is, jawel de Skyline Group A. Het is de bedoeling om mee te doen aan de Group A wedstrijd met enkele andere Paddockers.
Voor mij is het echter de bedoeling om alles te leren, t'is m'n eerste auto sinds .... euh ever, denk ik. En m'n slotten is ook nog niet voldoende om schumacher naar huis te rijden. Maar je moet met een paar zijn om er een de eerste te laten zijn, hé.
Dus hier m'n Skyline:
Omdat men eerst moet leert vallen voor men leert lopen, was ik in al m'n bedrijvigheid beginnen schilderen aan de carrosserie. Daar ging het grondig mis. Vol luchtbellen en vuil. Ben er dan maar met 'Witte geest' overgegaan, maar nu is hij heel mat getrokken. Omdat ik wel weet dat ik de schoonheidsprijs toch niet ga winnen, zal ik Mfarhers advies opvolgen, en eerst de spoiler en dergelijk aanbrengen en daarna voorzichtig toch nog een beetje glans te krijgen door hem te spuiten.
Trouwens dit is m'n spuitcabine, met bovenaan m'n dust-closed hot-air fast-paint-drying oven:
Hier zal ik jullie op de hoogte houden van de vooruitgang.
Wat is er dus al gebeurt:
- Motorkap ( was doorzichtig) heeft los al vier lagen gekregen
- Kas gespoten met luchtbellen

, afgekuist

en licht opnieuw gespoten