Die mega chrash kon vermeden worden... Rubens ging toch wel een paar keer ferm in de verdedeging.
tja en dan iedereen op elkaar, zeeeeeeeeer jammer dat de race niet werd gestopt, en neen ik weet niet waarom??
( kon zijn dat ze het hebben gezegd, maar den tv stond nogal stil omdat ouders nog aan het slapen waren

)
Chrashes zie ik dus nooit graag, dat is niet racen en zeker niet zo'n chrash, 13 auto's maar over na T1.
Maar anders wel mooie stukken gezien tussen Montoya en Schumacher en Trulli... maar is al gezegd
Was een boeiende race, tot wanneer Schumi voorbij Montoya was stond de plaatsen 1,2 en 3 al vast... ( toch nog druk door Raikkonen op Montoya)
gelukkig hebben ze ook veel de andere rijders getoond en die waren nog wel leuk aan het vechten voor punten.
Alleszins GEEN saaie race!
Commentaar vond ik goed, misschien missen ze nog de finesse.
Wat wel goed is eindelijk een race van het begin tot het einde zonder reclame en jammer dat er geen persconferentie was.
Kheb niet meer verder gekeken op itv maar naar bed gegaan, misschien daarom dat ik niet weet waarom ze de race hebben laten doorgaan.