View Single Post
Old 03-03-2002, 11:50
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

Hier mijn bescheiden mening:

-Barri verprutst de race voor teveel andere piloten
- Waarom in godsnaam werd de race niet stopgezet om een herstart te krijgen met zo goed als alle piloten terug op de grid?
-Dikke pluim voor Weber voor z'n prestatie in de Minardi
-Dikke pluim voor Trulli, hij kreeg mij een keer of 3 recht uit m'n stoel toen hij de Schumi achter zich hield (eindelijk geen mak "ga maar voorbij, je bent toch sneller dan ik" gedoe)
-Duim omhoog voor Schumi voor de manier waarop hij Monti voorbijging. Die tweede stond serieus scherp, en je zag dat hij zich niet zomaar zou gewonnen geven...
-Duim omhoog voor Arrows, die Jos de Boss waarschijnlijk "de" lachbui van z'n leven gegeven hebben...
-Duim naar beneden voor Jaguar. Dikkie, grijp eens in , want het wordt belachelijk...

Al bij al was het een saaie bedoening. De domme beslissing om de safetycar ronden buiten te laten ipv een herstart was de eerste. De Schumi die zonder probs weer domineert (doet natuurlijk niets af aan zijn prestatie) Een Mercedes, met waarschijnlijk de grootste bedreiging voor Schumi erin, die de geest geeft. Enfin...
Dan de commentaar. Ik hoorde hier in feite nog maar weinig meningen, maar ik ergerde er mij blauw aan. Als Trulli er af ging, werd er van een fout vd piloot gesproken, terwijl volgens mij de tractioncontol niet naar behoren functioneerde...Als Coulthard, toen de pacecar binnenging het gras opging, sprak men van een flater vd piloot, terwijl het duidelijk was dat er wel een "storing" aan de wagen oorzaak moest zijn. Er waren nog enkele situaties waarbij ik dacht, "pffff, zouden ze niet beter zwijgen ipv van onzin uit te kramen..." Alhoewel, nee, dat mag ik ook niet zeggen want op andere momenten waren er sekondelange stiltes, tijdens dewelke ongetwijfeld interessante informatie betreffende de aan de gang zijnde race kon gegeven worden.
Op naar Maleisië (zou er een kwalificatie op de RTB te zien zijn?)

Ps: Volgens mij gaat Max Mosley, bij de volgende keer dat een wagen airborne wordt, het valscherm verplichten! Hoe hij daar nog niet eerder aan dacht...
Reply With Quote