View Single Post
Old 03-03-2002, 12:46
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

tja ivm met het feit dat ik zeg dat de F1 dringend meer spanning nodig heeft. De race van vandaag zien we inderdaad wat inhaalmanoeuver's. Schumi die met Montoya vecht enzo. Maar wees nu eens eventjes realistisch dat alle spanning komt door de crash in de eerste ronde. Schumi komt pas 4e door de eerste bocht, en moet een paar man inhalen. Daardoor krijgen we een mooi gevechtje tussen Montoya en Schumacher.

Ik vond dat ook mooi. Maar volgende race raakt Ferrari goed weg bij start en kunnen we na 300 meter de winnaar van de GP opschrijven. Als Hockenheim nog zou bestaan zouek Williams nog in 1 GP een kans geven. Doordat ze alles goedmaken op puur vermogen op een rechte lijn. Op alle andere circuit's hebben ze geen kans. Binnenkort komt Ferrari met de F2002 en zijn ze in totaal 2 seconden per ronde sneller op topteams als Williams en McLaren. Als je 2 seconden per ronde sneller bent kan je enkel verslagen worden door je eigen. Door een gebrek aan onbetrouwbaarheid. Geloof mij, zonder ongelukken is de WK voor 2002 is al bekend, en geloof mij dat ze dat ook al bij Williams en McLaren begrepen hebben.

En tja, webber pakt mooi 2 punten. Salo een punt. Dat ze ervan profiteren van de omstandigheden, is hun goed recht. Maar als ik zie dat je met 6 seconden trager per ronde 5e kan worden ... van spanning gesproken.

airco