View Single Post
Old 03-03-2002, 12:51
TiBo's Avatar
TiBo TiBo is offline
De Paddock Regular

Ik heb een mooie race gezien deze morgend!

- het blijkt dus duidelijk dat slechts één persoon in staat is om de hele piste al zigzaggend te verkennen zonder brokken te maken. Het is niet aan de teamgenoot om dit na te doen.
Barrichello ging echt van links naar rechts en van rechts naar links en ..... . Het is normaal dat de wagen die volgt in de slipstream duikt van z'n voorganger. Ralf gaat wat mij betreft vrijuit, Barrichello daarentegen.

- de Ferrari maakt gebruik van een remlicht. Na het stuk waar lange tijd een flauwe linkse wordt genomen zagen we aan de remzone steeds het achterlicht van de Ferrari aan- en uitgaan. Ik heb dit enkel bij de Ferrari gezien.

- prachtig beeldverslag daar in Australië! Onboard beelden volop (en zonder storing!), snelle reacties van de regisseur, veel herhalingen, ... Een voorbeeld voor de rest van het seizoen!

- de VRT zoog big time! Alsof ze in een metalen koker zaten! Heb de race gevolgd op RTBF. Prima verslaggeving van Vingeron en Saelens en een pre-race magazine!
Ik snap eigenlijk niet waarom de VRT zo veel geld heeft uitgegeven om de F1 te kopen. Ze zenden haast niets uit en geven niet de indruk het te willen doen. Hebben ze gewoon een kijkcyferkannon willen wegnemen bij Kanaal 2?

- Volgens mji kent Montoya de diffuser van de Ferrari al uit het hoofd

Het wordt een goed jaar. Op naar een 5e kroon voor Schumacher!

Last edited by TiBo; 03-03-2002 at 13:02.
Reply With Quote