View Single Post
Old 19-05-2006, 23:46
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by AlainH
De minimum gewichts-verandering voor de Corvette's en Porsche Biturbo's geldt wel al dit weekend, staat in het door jezelf aangehaald artikel
Klopt!, ik was weer eens te summier in mijn bewoordingen. Maar snap jij het nog na aanleiding van de volgende quote?

Quote:
De Porsche biturbo van Maes-Menten, die met grotere restrictoren mag rijden, kreeg 3.2" aangesmeerd.

http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=11613
Dus de Vette's hebben een hoger basisigewicht, maar hebben die Porsches van PSI nu wel een grotere bride of niet? Ze mogen het wel, maar doen ze het ook? Vragen, speculaties en gissingen...............het is niet gemakkelijk om "als beste stuurlui aan de wal" dit spelletje te volgen

Wat betreft livetiming op het net? Daar zie ik totaal het nut niet van in voor een lokaal kampioenschapje als de Belcar Oei, alweer een uitspraak die de tenen zal krommen van bepaalde lezers op De Paddock.

Mogelijk is het wel:
Quote:
LIVE !!! De inhoud van deze site wordt vooral bij endurance races al tijdens de races bijgewerkt. Daardoor is het mogelijk om overal ter wereld te zien wat er op het circuit gebeurt en wat de stand van de race is.
http://www.raceresults.nu/
Als ik dat zo lees lijkt me dat een (betaalde) optie in het produktenpakket van raceresults.nu Niks mis mee, raceresults.nu is een bedrijf dat de schoorsteen rokende moet houden

Het is de klant, in dit geval CZ / Belcar, die bepaald of deze extra uitgave rendabel is. De prijs/kwaliteit verhouding van raceresults.nu zal wel in orde zijn t.o.v RIS. Het is de klant die bepaald waar hij/zij mee tevreden is, niet de internetjunkie die op vrijdagmiddag achter zijn PC zit

Hoeveel internetgasten zitten er op een vrijdagmiddag achter hun pc om de eerste traingen van de Belcar te volgen? Stel dat het er 100 of 200 zijn? Weegt een extra uitgave/investering van 50, 100, 500, 1000 Euro of nog meer daar tegenop?

Anders gezegd, je smijt er een bepaald bedrag voor live-coverage tegenaan.............krijg je dat dan ook terug van die internetgasten? Zolang daar geen uitzicht is moet je die investering niet doen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote