De start: ik ga geen uitspraak doen over wiens fout dit nu was, ik zou daarvoor eigenlijk on board beelden moeten zien uit beide auto's (met geluid erbij). Ik wil enkel opmerken dat het, al dan niet toevallig, niet de eerste keer is dat er een williams achteraan op een andere auto knalt.
Safetycar: mij een groot raadsel waarom die buitenkwam en er geen herstart kwam. Ik denk trouwens dat de volgende keer dat er een grote crash is bij de start wel rood zal worden gezwaaid: Bernie zijn kijkers zitten niet te wachten op een race met tien wagens.
Problemen van Trulli en Coulthard: ook hier geen uitspraak of dit stommiteiten waren of technische problemen. Op het eerste zicht dacht ik ook stuurfouten, maar alleszins bij DC lijkt dit onwaarschijnlijk, zelfs Coulthard maakt niet zoveel fouten

(kon het niet laten).
Race voorbij na een ronde of 15-20, eens Schumi aan kop stond de winnaar vast. Die eerste rondes geef ik een 9 op 10, daarna een 5.
Ferrari toch wel oppermachtig, misschien deels ook dankzij bridgestone. Als de F2002 even sterk is als men wil doen geloven, gaan de niet-ferrari-supporters een vrij onaangenaam raceseizoen tegemoet.
VRT: ik heb ze een kans gegeven, ik heb het 24 minuten uitgehouden en ben toen overgestapt naar RTBF. Ik vond dat er wat te weinig enthousiasme zat in het commentaar en vond het jammer dat ze niet ter plaatse waren. Ze hadden ook duidelijk digitale beelden.
Tot slot, LEVE MINARDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII