View Single Post
Old 03-03-2002, 22:07
Laskaat's Avatar
Laskaat Laskaat is offline
De Paddock Rookie

Ja, denk dat alles gezegt is en iedereen ongeveer dezelfde mening heeft:
-Start incident was ook volgens mij meer de schuld van Barichello dan van Ralf, maar mischien had deze laatste na zijn meerdere vruchteloze pogingen Rubens voorbij te gaan in de eerste bocht beter iets afgewacht , hij was tweedes en was het zijn broer niet die voor de race al gewaarschuwd had voor incidenten in de eerste bocht?
-Coulthard in achter de pace-car deruit in laatste bocht: net zoals (bijna) iedereen, inbegrepen de commentatoren van VRT dacht ik ook aan een stuur/rem fout van DC maar zoals later bleek was er meer aan de hand.
-Subliem inhaalmaneuver van Montoya, die enekele ronden later met een even subliem maneuver van Michael terug "gepakt" werd
-Verder een pluim voor Kimi R en Truli die ook een probleem had later want zo'n "beginners" fout zie ik deze man eigenlijk normaal niet maken
-Heel mooi voor Minardi en Toyota, die dankzij hun mindere startplaats mooi heelhuids door konden rijden en zo enkele puntjes pakten
-Een verdiende zege voor MS, en natuurlijk ook de voor de 2e en 3e, rest door de uitzonderlijke omstandigheden in de punten maar het is hun gejeund
-Wat het VRT commentaar betreft, vond ik helemaal niet slecht voor hun eerste keer, en beetje meer enthousiasme mag natuurlijk maar dat zal wel komen. Hebben minder "flaters" gezegt dan vroeger op K2, gaan denk ik wel iets doen aan de achtergrond geluidjes (blikje, lepels,...) Vond het genietbaar hun commentaar. De mensen hier die zeggen dat ze na 25min zapten naar RTBf hebben ongelijk, gemakkelijk hier te zeggen dat het slecht was , denk dat veel mensen die hier met volle enthousiasme hun commentaar spuien in de pits ook anders zouden overkomen als je weet dat enkele duizenden mensen mee luisteren hoor!

Als besluit kan ik nog zeggen dat het inderdaad een zeer mooie gefilmde F1 was, incar, replays, varieteit in beelden, alles was picobello. Aan spannings gehalte krijgt deze GP van mij een 7,5/10 gemiddeld met een uitschieter het eerste halfuur.

Greetz en tot binnen 14 dagen
De Laskaat

Last edited by Laskaat; 03-03-2002 at 22:10.
Reply With Quote