View Single Post
Old 23-05-2006, 21:58
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by joost
Ik begrijp je niet. Het FFSA-GT reglement is gebaseerd op het FIA-reglement. Uiteindelijk is de organisator van de FFSA-GT SRO.
De Ultima ed zijn in Frankrijk niet toegelaten - Pilot (sponsor van Qvick) heeft er ooit naar geďnformeerd -.
Alles wat jij zegt is zo verward en onsamenhangend en voortdurend gericht op de Viper. Het is jammer voor je, maar die wagen is binnenkort zelfs uitgehomologeerd.
Bovendien zijn Belcar en FFSA-GT heel verschillend en bijvoorbeeld zo'n race samen is ondenkbaar.
Je zegt het goed, gebaseerd op het FIA Reglement en aangepast om zo er spanning in te houden. Dat ivm de Ultima kan ik niets over zeggen omdat ik het niet weet of die niet wordt toegelaten. Maar zoals je zegt 'gebaseerd' op ... dan hoeven we het ook niet letterlijk 100% over te nemen dat FFSA reglement. De minder goede punten zoals het niet toelaten van die exoten die wij beschikken... die haal je er natuurlijk uit. Je zorgt er voor dat het zo aangepast is aan je kampioenschap dat iedereen tevreden is. En ik spreek ook niet alleen maar ten goede van de Viper zoals je beweerd. Oké ik heb een 'kleine' voorkeur voor die wagen maar ik spreek in het 'algemeen' over 'meerdere' wagens waar Lister en Porsche Turbo's ook bijhoren. Voor mij mag evengoed de Stealth en de Marcos LM600 bevoordeeld worden!
Ik streef niet naar een heroprijzing van Viper in Belcar, ik streef voor een opmars van de niet Corvette klasse 1 wagens. NIET omdat ik tegen Corvette's ben maar omdat ik (en ben niet de enige) graag een gevarieerde TOP wagenpeleton zou zien rijden. En wat je ook mag beweren en zeggen ivm die FIA GT regels die TOP wagens bevoordelen, Belcar kan die TOP wagens uit FIA GT gewoonweg niet aanlokken. Daar is er helemaal geen geld genoeg voor. Dan lijkt me nog logisch dat je momenteel beter investeerd in ietwat 'oudere' wagens en die beter te maken. En je hebt gelijk de Belcar races en FFSA GT races zijn een immens verschil. Maar denkt niet dat het 'onmogelijk' is om deze twee 1 keer samen te brengen. Het zou een mooi streefdoel kunnen zijn voor RACB-FFSA. En over het einde van de homologatie van de Viper.. ja dat is in zicht. Maar de BMW E36 heeft ook langer gereden dan hij mogt hé... Vraag indienen voor verlenging...

Mijn besluit: Als ik te kiezen heb tussen Kwaliteit of Kwantiteit in het Belcar KLasse 1 veld kies ik voor de Kwantiteit. Denk wel dat jullie begrijpen wat ik bedoel.
Reply With Quote