[QUOTE=A uit PDGRacing]Het heeft even geduurd, maar nu het verlof is, heb ik even gewerkt
De wagen zag er toch al niet meer uit, dus heb ik maar even verder geëxperimenteerd. En ik heb geleerd: Ruit-rubbers kun je niet met de losse hand schilderen zonder de rest af te plakken

Zoals je kan zien ( of net niet) op onderstaande onscherpe foto's dat het zwart is, maar daar stopt het ook. Het is niet recht, en zeker niet overal even dik. Maar ik heb rubbers

Daarna heb ik de motorkap en de intercooler geplaatst, en het ziet er al beter uit. Daarna gedecalld, en nu lijkt het er al veel beter op. Eindelijk iets gevonden die ik wel kan. ( Tuurlijk had ik nu wel eerst tips aan ervaren mensen gevraagd, dank je daarvoor.) Ik ben er toch een beetje trots op dat hij er toch staat. Volgende stap is de lak aanbrengen............................
[QUOTE]
Waarom zou je de raamrubber niet met de lossehand kunnen schilderen ???
Ik doe dat al jaren en met wat oefenen en veel geduld lukt het je ook wel.
Je moet wel eerst je vernis spuiten en daarna je raamrubbers verven, anders gaan je raamrubbers glanzen en dat is niet de bedoeling. Raamrubbers zijn meestal zijdeglans-zwart of mat-zwart.