View Single Post
Old 26-05-2006, 15:50
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Ik ga hier met zo weinig mogelijk woorden proberen te reageren op enkele toch wel straffe reactie's op men eerste post in deze thread.

In de eerste plaats zou ik ingodsnaam niet weten wat het er mee te maken heeft van waar je afkomstig bent of waar je woont. Die uitspraaken van "Limburger" of "vh zeeeetje" of wat dan ook, ik dacht dat die door de jeugd werden gebruikt of aan de toog tijdens café praat, maar toch niet hier op een forum...
Om toch ff te reageren op Huudo z'n vraag ik ben uit het Antwerpse. En heb helemaal niks tegen Limburgers, integendeel. Ook westvlamingen zijn mijn "vrienden", alé op enkele na precies...

En zoals al vermeld is duur heel relatief.
Iedereen heeft zijn voorkeur Rally of Circuit, GT of éénzitterij, sprint of endurance, enz enz...
En iedereen besteed een ander budget aan z'n hobby, daardoor is het wel logisch denk ik (maar wie ben ik?) dat de ééne bv 30€ veel vind voor de Rally van Ieper en de andere het een logisch bedrag vind voor het te verwachten spectakel e.d.

Nog enkele reactie's op Huudo z'n vragen:
Ik was spijtig genoeg niet in Spa tijdens de LMS, aangezien ik de pech had dat ik moest gaan werken op zaterdag. Door het mindere weer (zeg maar slecht weer) vond ik ook daar 30€ nogal veel voor enkel zondag te gaan (wetende dat ik al vroeger moest doorgaan aangezien ik die avond moest beginnen met de nacht shift).
En ook wetende dat ik volgende maand in Lemans ben waar je een weekend ticket hebt voor 50€... Waar er volgens mij toch nog net iets meer sfeer en ambiance is...

En wat de Ardenne Bleue betreft: het was daar maar 15€ voor ALLE kp's (ook de circuit special) voor de 2 dagen.
De Rally de Wallonie kon ik niet doen door een dubbele planning (WS...), maar ookal was ik vrij, ik had nooit er naar toegegaan door een schandalig hoge prijs.

Als er nog vragen zijn Huudo, laat maar komen hé
Maar in de toekomst ist wel Mr.Dallara i.p.v. Misterke Dallara a.u.b.

Tot zover al deze zever weer.
Punt.

Nu de rally zelf weer:
Ik dacht enkele maanden terug ergens gelezen te hebben dat Bouche met een Clio S1600 ging komen naar Ieper. Klopt dit nog steeds?
Ook Jan de Winkel zal er zijn met z'n Clio S1600 denk ik?
Zoals het er nu uitziet, is dit een record van het aantal S1600 wagens aan de start van een rally in Belgie denk ik!

Last edited by Mr.Dallara; 26-05-2006 at 16:12.
Reply With Quote