View Single Post
Old 28-05-2006, 00:21
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Hoewel er enkele nuchtere meningen zijn die zeggen 'enkel de coureur kan het weten', lijkt het duidelijk dat er op basis van het omstreden verleden van Schumacher bij elk twijfelgeval met drek moet gesmeten worden om toch nog wat erkenning te putten uit oude koeien als Adelaïde en Jerez. Feit is dat als je een carrière opbouwt van 14 seizoenen F1 dan je al wat meer meemaakt dan de gemiddelde Hakkinen of Villeneuve.

Ik heb geen idee of het al dan niet opzettelijk was, maar zolang ik geen zwart op wit bewijs heb, blijf ik van die drek af. Die pole kan me niks schelen. Ik treur nu voornamelijk om het wereldkampioenschap dat hier ongetwijfeld gewonnen wordt door Alonso, die een voorsprong gaat uitbouwen van een nauwelijks overbrugbare 25 punten. Ik treur om de race, die even spannend gaat zijn als het simultaan aftrekken van een stukje wc-papier en het knipperen van de linkeroogwimpers. Alonso vertrekt, Webber houdt de rest op en tegen de laatste rondes dubbelt Fernand voor de derde keer de rest van het veld onder luid gejuich van de bruin aangebrande playboy van de modellenwereld Briatore 'Fernando fantastico fantastico woohoo grazie'.

Ik treur om het talent van de kerel dat keer op keer in de schaduw gezet wordt door een meute mekkergeiten die maar al te graag hun stem laten horen als er iets negatiefs te spuien valt over de F1 tout court, onder het motto 'alle andere autosporten-excuseer motosporten- zijn veel beter en spannender.' KIJK DAN NIET, ja toch ?

U hoeft van mij morgen geen top en flop te verwachten. Ik kijk voor die ene keer ook eens niet.