View Single Post
  #19  
Old 29-05-2006, 12:08
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by Sennake
Als de vraag zou geweest zijn "hoeveel wagens hebben er aan de 24 uur van Spa 1973 deelgenomen", heb je volkomen gelijk. Maar dat was de vraag dus niet. En niet per ongeluk. Dit was een strikvraag die met opzet gesteld werd.

Ik vraag me trouwens af op welke manier wij als quizmasters de vraag hadden moeten stellen in jullie opinie, om dan als antwoord wél "61" te bekomen, wat onze bedoeling echt wel was...
Wel als strikvraag is dat natuurlijk een geslaagde, die misschien nog wel duur zou te staan kunnen komen. Als gewone quizzer ga ik ervan uit dat er steeds naar officiële resultaten wordt gevraagd, maar dat blijkt dus nu een verkeerde insteek te zijn. Het gevolg is nu wel dat voor alles en nog wat ik zal moeten "ik weet niet hoeveel keer checken". Winnen wordt lastig dan, zeker als ge niet thuis zijt in de materie in kwestie.

Soit, ik heb heel de discussie niet gestart, want ik blijf er bij dat voor mij het aantal starters 60 zal blijven. Jones en Welly echter, kunnen maar beter uit mijn buurt blijven in de toekomst.
Reply With Quote