Quote:
Originally Posted by Sennake
Inderdaad : iemand die zo een stoot nog NOOIT zou voorgehad hebben zou je het voordeel van de twijfel gunnen. Hem dus niet. Waarom niet? Dat ga ik niet herhalen omdat ik die oude koeien in de sloot ga laten zitten.
|
Alonso heeft ooit ook iets onsportiefs gedaan, remember de Nurburging enkele jaren terug toen hij een braketest uitvoerde voor de laatste chicane waardoor Coulthard plots diende uit te wijken en in het gras belandde en diende op te geven.
Moeten we Alonso dan ook brandmerken en zeggen dat elk op het eerste gezicht niet zo'n normaal manoever van hem ook opzettelijk is?
Schumacher zit al zo'n 15 jaar in de formule 1 en dan is het toch logisch dat hij al meer heeft meegemaakt dan eender welke andere coureur?
In 1995 heeft Damon Hill Schumacher ook twee keer van de baan geramd, in Silverstone en Monza. Dus is Hill ook een onsportieve coureur?
En wat dan gezegd van het duel vroeger tussen Senna en Prost? Toen werd het blijkbaar gewoon aanvaard dat men mekaar gewoon van de baan rijdt. Als dat nu het geval zou zijn, wordt er moord en brand geschreeuwd.
Wees blij dat Schumacher nog in de F1 zit, dan valt er tenminste iets te beleven. Of hebben we liever allemaal sportieve en saaie coureurs zoals Mikka Hakkinen? Dan zie ik nog één keer naar de F1 en dan nooit meer.