View Single Post
Old 01-06-2006, 21:18
SMM DOC SMM DOC is offline
De Paddock Rookie

Luister jongens, wat Schumacher gepresteerd heeft tijdens de kwalificaties in Monaco was er over. Je maakt me niet wijs dat een meervoudig wereldkampioen F1, in Monaco, tijdens een flying lap, aan 16 km/u "de controle over zijn wagen verliest". Wanneer je tijdens een snelle ronde in Monaco in de fout gaat eindig je als Massa dit jaar of zoals vele andere voordien: met "ne perte totale", niet met een wagen die strategisch achter het hoekje in het midden van de baan geparkeerd staat. En met de huidige stand van telemetrie en communicatie tussen wagen en pits maak je me ook niet wijs dat Schumacher niet wist dat Alonso op weg was naar de pole.
Ik geloof wel dat het een ingeving van het moment geweest is: hij is niet voor een laatste ronde de baan op gegaan met de bedoeling een file te veroorzaken.
Bestraffing was dus volgens mij terecht, al was het maar om herhaling van dit soort grappen of erger in de toekomst te voorkomen. Waar gaan we anders naar toe??? Mekaar openlijk van de baan rammen zoals een paar jaar geleden? Pitcrew die met banden begint te gooien naar andere deelnemers? Teamleden die met kraaiepoten gaan strooien op het circuit?