Quote:
Originally Posted by Lambo
Jep, en dat is nu één van de problemen. Omdat sommige mensen zich dingen menen herinneren of dingen voor waar nemen, ontstaan zo'n zaken. (En daar bedoel ik niet jou persoonlijk mee hoor Mario, jouw post gaf gewoon de aanleiding tot dit hersenspinsel van mij) Ik had deze week nog een discussie op een ander forum iemand die de F1 al 15 jaar 'intensief' volgt naar eigen zeggen. Toen men bezig was dat Hill een gentleman was op het circuit, haalde ik gewoon 1995 aan waar hij tot twee maal toe een heel dubieus manoeuvre op Schumacher uitvoerde, allesbehalve gentleman-waardig. Toen kreeg ik als kritiek dat ik een leugenaar was en dat Hill daar nooit de bedoeling had gehad, en dat het kwam door een fout van Schumacher op zijn slicks in de regen en dat Hill op zijn regenbanden sneller was, enzoverder...
Na 15 seconden googelen had ik al een foto gevonden waarop duidelijk bleek dat het poerdroog was op Silverstone die dag en dus dat Hill ook helemaal geen regenbanden nodig had... Maarja, hij herinnert het zich zo, dus dan was het ook zo.
Geheugens zijn niet te vertrouwen, en jaren na de feiten worden dingen ofwel helemaal vergeten, ofwel opgeblazen. Dat is gewoon een feit 
|
In de toenmalige Benetton is wel degelijk de software gevonden voor o.a. tractiecontrole, wat toen verboden was. Alleen heeft niemand kunnen bewijzen dat Benetton het daadwerkelijk heeft gebruikt en uiteraard ontkenden Briatore en Schumacher dat ook.
Die ongevallen met Hill werden veroorzaakt door grove inschattingsfouten van Hill, maar niet omdat hij een gemene wilde uithalen. Als ik het mij goed herinner heeft hij tweemaal Schumacher langs achter aangereden/geramd bij een remmanoeuvre. Hij zat er niet eens naast, geloof ik.