Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R***
Ik dacht nochtans gelezen te hebben in 1 vd persberichten van Belcar dat McBo et Co een volledig seizoen zouden rijden met hun rode 360...
|
Ik ook, en niet alleen in een persbericht van de Belcar  Wat kun je nu met een 360 N-GT (klasse 2) of een 360 Challenge (klasse 3) beginnen in de Belcar? Niets toch.............daarnaast is het een wijze les dat je engelse perberichten met een korreltje zout moet nemen
Om ff verder te bomen over de Belcar Home Race:
Quote:
Column 1 Val Hillebrand - Belcar Home Race - Zolder (B)
Wij stonden op plaats 2 in klasse minder vet. Ik begin te merken dat Marc Goossens het bij het rechte eind heeft en zijn toekomst ziet in de States, zelf begin ik ook zin te ontwikkelen om daar aan de slag te gaan. Hoog
tijd dat de organisatie eens een trip naar dDaytona boekt om bij te leren!
http://www.auto-sport.nu/index.php?s...from=&ucat=22&
|
En nog meer pijnpuntjes in die column die bij lange na geen column is  Terecht of niet die pijnpuntjes? Time will tell.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|