Eindelijk eens wat deftige scherpe foto's van de werkzaamheden en de fouten... Eerst laatste stand van zaken:

Het dashboard, stuur, ed een kleurtje gegeven.Ook decal aangebracht op het dashboard. De piloot heeft na zijn gronglaagjes eindelijk kleur gekregen. Ik koos voor reflecterend aluminium. Dit om nog meer effect te hebben als ik een oliedruk-lamp/LED op het dashbord zou voorzien...

OP het eerste zicht, ziet hij er straf uit. Maar na een tiende van een seconde zie je de fouten: Decals verknoeid, Voorspoiler-decal kapot, terras-tegel-beschadiging op motorkap-castrol, idem op nummer dak ( dit door een crash ontstaan door de wind...), dak-stijlen geplooid, ruiten niet doorzichtig, raamrubbers... Nieuw zijn de lichtblokken en de motorkap spoiler.

Hier uitzicht van achteraan, waar ook de lichtblokken inzitten. Hier zie je beter dat rubbers slechter zijn...
Nu maar hopen dat ik binnenkort m'n chassis krijg, zodat ik verder kan werken. Zou hem graag even laten rijden, zodat ik weet als alles wel een beetje goed vasthangt.