View Single Post
Old 07-06-2006, 10:49
Jo Smets's Avatar
Jo Smets Jo Smets is offline
De Paddock Regular

Als ik dit artikel zo lees, dan vind ik wel dat ze ergens gelijk hebben.
Een beetje bescherming van het beroep moet kunnen.

Maar.... het is wel zo dat de minder bekende wagens, als we het bij autosport houden, (bijna) nooit ergens in komen te staan. Behalve in boeken als het BMR boek van Transporama. Daar staat gewoon iedereen in. Al is het maar in de lijst met deelnemers.

Wat ik bedoel is, dat de minder bekende mensen er blij mee zijn dat ze zichzelf en of hun wagen ergens op internet tegen komen. Het maakt dan niet echt uit waar of hoe dat gepubliceerd wordt en of erbij staat dat ze 10e eindigden terwijl het 8e was. Dat is nu net de kracht van amateurfotos op een forum/site. Het zijn er gewoon meer en meestal van iedereen.

Maar om nog even bij het onderwerp pers-tickets te blijven. Geen Perskaart geen ticket en fotos maken van achter de draad

De autosport pers zou zich volgens mij wel de moeite moeten doen om niet alleen die eerste 3 wagens in hun artikels te publiceren. Doe er ook eens een trackday rapport of wat fotos van de achterban bij. Zo krijg je meer lezers/kijkers, niet door je "concurrentie" aan te vallen.

En ondertussen ... keep on shooting, want ik hou van prachtige autosport fotos.

Race-groeten,
Jo Smets
Reply With Quote