Quote:
Originally Posted by Steve
Parkeerkosten? Que?  Ik denk dat ik nog de eertse keer parking moet betalen in Spa.....
|
Idem dito hier

Ik wilde alleen maar aangeven dat gratis tickets niet de oplossing zijn voor volle tribunes. Of het nu Spa of Zolder is maakt geen bal uit. Tot nu heeft men voor geen enkel evenement hoeven te betalen in 2006 (uitgezonderd de 1000km voor de helft van de bevolking)............heeft dat een grote toeloop veroorzaakt dit jaar? Nee, zonder sterke publiciteits campagne komt er geen extra bezoeker naar een circuit.
Alleen de PR-karavaan van de Renault World Series heeft gewerkt, reeds meerdere jaren overigens
Quote:
Originally Posted by Yvonne
Uiteindelijk heeft er WEL een T - klasse wagen gewonnen. (De Jaguar)...met als 2e...OOK een T - wagen (die van Slaus) en de 3e was uiteindelijk een GT...dus niet zo negatief vóórdat een race volledig is gereden !!
|

snap niet wat er negatief aan is om te vermelden dat er na 10 uur koers een GT-wagen aan de kop ligt van een Touringcar serie............is toch gewoon een constatering. Als ik de purist ga uithangen dan is de Zolder Touring Cup Golf van Jack Pirelli & friends de morele winnaar van de 12 uur BTCS.