Jaja, hij is er. Le nouveau mini est arrive. Heb al enkele keren gehoord en gelezen dat diene Mini-cup op Petit Spa bij de betere wedstrijden die er daar gereden worden. Ik kon dus niets anders doen, dan ook eentje maken. Ik heb een beetje rondgekeken wat interessant zou kunnen worden van kleuren. Wel het staat al vijf jaar voor m'n neus. De kleuren van de Golf van ons eigen teamke. ( Voor de geïnteresseerden, ze staat nog steeds te koop). Voor zij die nooit naar de ZTC gekomen zijn (Wie is daar trouwens ooit wel naartoe gegaan?), dit is ze:

Foto komt van
http://crash.to/zandbak.
Eerst alles mooi samengestopt. Heyhey, de eerste Skyline-fouten heb ik al niet gemaalt, ik heb geen seconden-lijm gebruikt

Ook heb ik alles eerst mooi ontbraamt

Hier twee foto's van de naakt Dry-fitted Mini:
Daarna heb ik alles in het basis-geel gespoten. Hey, ook hier weer op beginnersfouten gelet. Model ontvetten, verf-spuit lichtjes laten opwarmen, spuiten in een warme omgeving, eerst een lichte laag, dan daarna pas volle kanon spuiten, ... Omdat de ruit ook de dakstijlen bevatten, moest ik deze afkleven. Een mooie kant zou ik zo durven zeggen.