View Single Post
Old 15-06-2006, 00:08
Peter Baert Peter Baert is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark
Audi trekt weer flink aan de kar. Het viel me al op dat Audi (en Shell) zwaar aan het adverteren zijn op de (nederlandse) radio deze week. Dieseltechnologie in de zwaarste race ter wereld, blabla Mocht Audi dit weekend winnen dan is dat weer het best bewaarde geheim van Duitsland. WK Voetbal, autosport achter de decoder..............niemand die het grote nieuws meekrijgt

Wel een tegenstrijdigheid ontdekt op pitstoptv.be

Of zie ik het helemaal verkeerd
Ik vrees dat je het helemaal verkeerd ziet.

Pitstop.TV wordt op open net uitgezonden via KANAALTWEE. Het programma wordt online via internet aangeboden voor Belgacom ADSL-abonnees. Waarom exclusief voor hen? Omdat de hoge kost voor streaming gedragen wordt door Skynet/Belgacom ADSL. Lijkt me logisch dat er dan enige exclusiviteit is. Er blijft evenwel een groep mensen die dat niet kunnen/willen begrijpen. Al wie met videostreaming bezig is, weet waarover ik het heb.

Via via begrijp ik dat de Le Mans-webcast via premiere.de beperkt blijft tot Duitsland. Wellicht heeft dat met rechten te maken en wellicht ook met de kostprijs voor streaming, mocht de feed echt worldwide vrijgegeven worden.

Op rtlsport.nl wordt gemeld dat je de race 24 uur lang op internet kan volgen. Er wordt niet aangegeven of het hier weldegelijk om videostreaming gaat. Want bvb. ook dit forum zal de race "24 uur lang op internet volgen".