Beste Fans,
Zoals beloofd door de webmaster zal ik af en toe eens een woordje brengen op de site over de wedstrijd of over een test sessie.
Vorige week zijn we gaan testen in spanje met de nieuwe evo 3. Wat vooral verbeterd is aan de nieuwe evolutie is de ophanging en het vermogen van de motor.
Nu over Corsica zelf, meer bepaald de shakedown : met de nieuwe accent hadden we nog niet getest op nat asfalt. Het was nog een beetje zoeken naar een goeie afstelling. We zijn te snel een bocht ingedoken. De schade bleef beperkt tot de radiator en de intercooler. De mecaniekiers van het team hebben het hersteld.
Ik heb natuurlijk niet zo lang op de shakedown kunnen rondrijden maar de auto voelt heel goed aan. Vooral de ophanging.
De auto is ook door de technische keuring gekomen en we kunnen dus starten morgen. Het blijft natuurlijk afwachten wat het zal worden in Corsika. Ik zou al heel blij zijn dat we een punt halen maar het belangrijkste is dat we de drie dagen kunnen uit rijden en zo onze ervaring kunnen vergroten in corsika.
bron :
www.freddyloix.com : kijk bij Latest News vanaf de hoofdpagina