Quote:
Originally Posted by Ottooke
Blijkbaar was het verboden om als baancommissaris de motorrijder te helpen duwen. Het is inderdaad veel veiliger om een motorrijder minutenlang te laten wandelen (met dit hete weer, strompelen) op het circuit dan dat enkele baancommissarissen de arme motard gaan helpen en een potentieel gevaarlijke situatie in enkele minuten opgelost kan zijn
|
FIM en veiligheid lijken wel twee woorden die niet samengaan in 1 zin. Afgelopen weekend helaas een aantal zaken gezien die absoluut niet door de beugel kunnen. Althans, voor mij dan
Als er geen wijzigingen worden aangebracht in de structuur van het weekend voor volgend jaar dan zal ik helaas een "non-participation" als antwoord geven op de participatie van deze azijnpisser.
Tijdens de Moto GP was het chaos alom tijdens de start. Een van de slachtoffers was Gibernau. Gevolg? Een hersenschudding en een gescheurd sleutelbeen. Bij aankomst was dat gescheurd sleutelbeen inmiddels gebroken!
Quote:
Sete Gibernau (Marlboro Ducati), die buiten zijn schuld de aanleiding was voor de crash, hield aan zijn reeks van buitelingen over het asfalt en in de grindbak een gescheurd sleutelbeen en een hersenschudding over. De Spanjaard werd met de ambulance naar het ziekenhuis vervoerd, maar raakte met de ambulance bij een auto-ongeluk op de snelweg betrokken, waarbij hij van het brancard schoof en alsnog zijn gekwetste sleutelbeen brak. Maandag wordt Gibernau aan zijn gebroken sleutelbeen geopereerd.
http://www.racesport.nl/nieuwsberich...Barcelona.html
|
We urineren dan weleens over de FIA maar die heeft tenminste helicopters beschikbaar voor de koningsklasse