Quote:
Originally Posted by SMM DOC
Op sommige gebieden is men zo laks als maar kan zijn terwijl er op andere vlakken aan overshooting van hier tot Tokio wordt gedaan. Sorry Mark maar van dit laatste is overal aanwezigheid van een medische helicopter eisen is een heel mooi voorbeeld: indrukwekkend maar meestal compleet nuteloos.
|
Ik leer weer iets bij. Dacht altijd dat zo'n trauma-helikopter nodig was om de gevolgen van ernstig hoofdletsel te beperken tijdens het transport naar het ziekenhuis. Hier in de regio zet men zo'n trauma-helikopter steeds vaker in als er weer zo'n wielertoerist met zijn hoofd tegen de grond is gesmakt. Daarnaast leek mij het "file-probleem" bij goedbezochte evenementen ook wel een geldige reden. De gangmaker achter de medical helikopter op het circuit was destijds Sid Watkins..........ooit eens dat boek gelezen van die man, vandaar dat ik dacht dat e.e.a. zo in elkaar zat.
Laat die boom maar komen  We kunnen altijd bijleren
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|