View Single Post
Old 26-06-2006, 10:55
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
half slaapverzonken de herhaling bekeken op Sporza. Wat me opviel:

Alonso (dus ZO voelt het als altijd die kerel wint die niet jouw favoriet is), weeral start finish race. Weeral 'beperkt' Schumacher de schade, weeral knoeit McLaren (ik kan het niet helpen maar ik denk toch dat de McLaren af en toe in staat zou moeten zijn de Renaults een deukje toe te dienen), deze keer gelukkig een race waar toch iets in gebeurde.

TOP:
-Alonso.
-Schumacher: 'schade beperken'. elke race weer wordt dit gebruikt. Als je het mij vraagt was z'n kampioenschap over in Monaco toen hij parkeerplaats zocht. 1 keertje uitvallen van Alonso kan natuurlijk 'hoop' brengen.
-Trulli: de hele race erbij, puik werk. en ook wel: EINDELIJK
-Coulthard: een hard verdiend puntje.

FLOP:
-BMW en Williams: Rosberg in een nogal knullig duel met Montoya, Webber onzichtbaar, Villeneuve pech met Ralf en Heidfeld die de meubels redt.
-Honda: Barrichello DNF, Button 'slow at restarts'; aanpappen maar, Nick Fry !
-McLaren: Montoya kende een actievolle 10 ronden, maar gaf er dan opnieuw de brui aan. Raikkonen verspeelt een P2.
-SuperAguri: finishen zou leuk zijn voor een team dat te traag is.
-MidlandF1: Monteiro vond z'n remmen even niet en hup holland hup werd hier ook geen wereldkampioen.

Volgende week Indianapolis. Hoeveel wagens gaan er starten, en heeft Michelin een goede compound gevonden om mee te racen ? En doet Ralf Schumacher een hat-trick door nog eens in de banking te knallen ? Volgende week weten we meer !

Finish