View Single Post
  #146  
Old 30-06-2006, 11:14
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R***
Door het hoge vermogen? 680pk's lijkt me ook zoals je zegt beter thuis in Klasse 1. Maar de rondetijden in kwalif liet meer leunen bij Klasse 2. Net zoals die Mc Donald Biturbo bv, kunnen ze beter in K2 inschrijven
reglement:
Klasse 2:
o Wagens uit de lijsten A en B met een nominale cilinderinhoud van maximum 5000
cc voor atmosferische motoren, van maximum 3600 cc voor drukgevulde motorenmet één compressor en van maximum 2500 cc voor drukgevulde motoren met
twee compressoren, die behoorden of konden behoren tot de klassen GTA, GTB
en TA van Mediagroup Van Dyck Belcar 2005.

Autobild
Das Geheimnis dieses Teufels im A4-Format sind seine beiden gewaltigen KKK-Turbolader, welche die Luft bei Bedarf mit maximal 1,4 bar Druck in die acht insgesamt 3721 cm3 großen

Volgens mij (als mijn duits me niet in de steek laat) is dat een biturbo dus max 2500cc toegelaten maar het is een 3700cc...
__________________
WRC-prono 2009 kampioen
Reply With Quote