Quote:
Originally Posted by Chauffeur
Mijn mening: Six Flags Zolder
Eén ding is zeker: je zal maar 100.000 euro krijgen van je sponsor, je VIPS uitnodigen en dan als sponsor tot de constatatie komen dat het doelpubliek kinderen zijn zonder enige koopkracht.
|
Hier geef ik je voor een deel gelijk in en voor een deel ongelijk!
Kben er bijna zeker van dat 75% van de kinderen die de mcdonalds porsche gezien hebben 's avonds bij ma en pa aan het zagen waren voor een happy meal!
Als daar dan nog is 50% hun zin van krijgt, dan heeft de reclame toch wat opgebracht!
Natuurlijk voor de teams en piloten niet zo aantrekkelijk, maar voor de sponsors die een reclameboodschap willen overbrengen denk ik niet dat het zoveel uitmaakt of er nu oude vrouwkes, klein kinderen of jij en ik komen kijken. Zolang het maar werkt .... en de belastingaftrek voordelig blijft
Kijk vorig jaar naar de 24 uren! Ook meer volk voor Pragha Khan als voor de koers, maar er was volk! Iedereen wist dat het de "EUPHONY" 24 hours of zolder waren! voor het overgrote deel, en jammer genoeg, door de geadverteerde randanimatie!
Ben er zelf ook geen voorstander van hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik denk dat deze initiatieven de enige mogelijkheid zijn om de mensen terug naar het circuit te lokken. Zeker nu er enkel endurance races zijn.
Mja, dit is ook maar mijn bescheiden mening en ik zal er waarschijnlijk ook heeeeeeel ver naast zitten.
Greetz