View Single Post
Old 02-07-2006, 21:15
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by senna's kingdom
Thomas enge is ook eens gepakt geweest toen hij een verboden "sigaretje" had gerookt.
Hierdoor werd die een tijdje aan de kant gezet en werd zijn loopbaan richting F1 verknoeid.
Die kerel is daardoor zijn F3000 titel kwijtgeraakt. Bij het Enge ging het destijds voor Nederlandse begrippen om een onschuldig wietje / stickie..........maar die perceptie ligt in Europa iets anders In Nascar heeft men ook een aantal drugsgevalletjes achter de rug, meest notoire zondaar was Shaun Hmiel.

Let wel we hebben het hier over (soft)drugs en geen doping. Bij 24-uurs races kan ik me bepaalde middelen van drugs en/of doping voorstellen.......kan me nog een driewieler herinneren uit 2004 tijdens de 24 uur van Zolder Die wagen reed harder dan andere op 4 wielen

Echter het mogelijke geval Alonso, er zouden meer autosportnamen op die lijst staan, ....... iets om te volgen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote